Homenatge … o màrqueting?

Llegeixo al yodona.com ;

” Rosa Oriol de Tous, ha tenido la feliz idea de instaurar, por fin, el Día de la Abuela”

I a mi, que no em sembla gens malament!

Si ha un dia del mare i del pare, hi haurà d’haver un dia de la l’àvia no?

I resulta que, a banda del osset de peluix que tant caracteritza la seva marca, Rosa Oriol ha dissenyat idealment i especialment pel dia 17 d’octubre, uns penjolls portafotos per celebrar tan esperat dia de l’àvia.

Tous

D’aquí el titular del post. Fins a quin punt és relament això un homentage real  a les àvies que avui en dia, potser encara concililen vida laboral i familiar per ajudar als seus fills, o fins a quin punt es màrqueting?

Cert és, que Tous és una de les empreses espanyoles on millor es concilia vida laboral i personal, amb una guarderia pròpia, i altres avantatges que tristement desconec i potser això li dona un punt de credibilitat, en creure la seva empatia, per dir-ho d’alguna manera amb els seus treballadors i treballadores.

Però fàcil qüestionar-se l’objectiu marquetinià no?

Ja tenim un dia més d’homenatge, i un dia més per comprar i per gastar.

La idea, d’homenatjar a les àvies, em sembla perfecte, igual que als avis. Però el fet d’instaurar un dia oficial perque si…no. Em remet a un cert comportament americanitzat, que no crec que ens vagi massa bé.

Si cupido realment només treiés el cap el dia dels enamorats, aniria el món millor?

Aqui la campanya del 17 d’octubre



Anuncis

~ per Suncorner a Octubre 4, 2010.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: