Similituds (II) Nike Human Chain vs Cocacola vs Estrella Damm

La nova campanya de Nike, NIKE HUMAN CHAIN sensacional.

No he pogut evitar comparar-la amb un dels anuncis que van projectar la semana passada a la xerrada de “Club de Creativos“, aquest cop sobre els anuncis televisius.

Un dels quatre realitzadors de la xerrada, ens va passar aquest anunci de Cocacola.

Tot i que la realització és bastant similar, el missatge que se n’extreu d’un i de l’altre és ben diferent.

Curiós, no?

Nike aposta per aquells esportistes, que s’esforcen tornen, i tornen, cauen i fallen i tot i així segueixen al peu del canó. Són humans no herois. L’ànima de l’anunci és més similar al d’Estrella Damm de “La feina ben feta no te fronteres ni té rivals”, però amb moltes més connotacions, de pais, d’esforç, de cultura, d’humilitat, d’ovació a Guardiola i al Barça, d’ànim social davant la crisi, de companyerisme, de treball.

Està clar que a vegades el que toca d’aprop toca més.

Anuncis

~ per Suncorner a Març 1, 2010.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: